Dansk Boldspil Union og bookmaker-selskabet Tipico har i dag indgået en partneraftale, som kommer både landsholdet og mange tusinder danske fans til gode.
At Tipico gerne vil gøre lidt ekstra for at skabe god stemning omkring landsholdets kampe, får man allerede det første bevis for d. 13 juni til EM-kvalifikationskampen mod Serbien.
Til landskampen Danmark – Serbien modtager alle tilskuere i Parken nemlig en 50 kr. voucher, som man kan spille for hos Tipico.
Derudover garanterer Tipico markedets højeste odds på dansk sejr i Danmarks kampe.
* Nye kunder får 1000 kr. i velkomstbonus
Peter Schmeichel glæder sig over samarbejdet
Både i Danmark og på Tipicos hovedkontor i Tyskland er der glæde over det nye samarbejde.
“Landsholdet er flagskibet for dansk fodbold, og sammen med det fantastisk fans, er holdet populært ud over de danske grænser. For Tipico er det perfekt med et partnerskab med det danske landshold, der repræsenterer den sande sportsånd, passion og perfekt fodboldunderholdning. Værdier som deles af Tipico. Sammen med vores Tipico ambassadør Peter Schmeichel har vi en fremragende position i Danmark”, udtaler Christian Gruber som er Managing Director for Tipico i Tyskland.
Peter Schmeichel er for mange danskere et symbol på det danske landshold som i 1992 skrev Danmark endegyldigt ind i fodboldhistorien en skøn sommeraften i Sverige. Og den danske målmandslegende glæder sig da også over det nye partnerskab mellem hans gamle og nye arbejdsgivere.
”Grundet den enorme konkurrence i Europa er det afgørende for dansk fodbold og landsholdet med stærke partnere. Derfor glæder det mig, at Tipico og DBU har fundet hinanden. Jeg kender Tipico, og det er med stor fornøjelse, jeg er brand ambassadør for virksomheden. Jeg vil gerne ønske DBU tillykke med partnerskabet,” lyder det fra Tipicos ambassadør Peter Schmeichel.
Merværdi til de danske fans
Katja Moesgaard, Kommerciel Direktør i DBU A/S, afslører at partnerskabets omdrejningspunkt er at skabe merværdi til de danske fodboldfans gennem forskellige fanaktiviteter.
Tilskuertallene har da også været dalende i takt med landsholdets manglende succesoplevelser på banen i de seneste år, og DBUs samarbejde med Tipico skal blive spændende at følge både på stadion, men også hjemme i stuen når der skal oddses. Vi forudser, at Tipico er klar med spændende odds allerede d. 13 juni, når Danmark altså tager imod Serbien i den vigtige EM-kvalifikationskamp i Parken.
Så måske ville det være en idé, at blive kunde hos Tipico allerede i dag, så du er klar til at oddse på danske sejre til markedets bedste odds?
Fakta om DBU og Tipicos aftale
• Aftalens værdi lyder på 900.000 Euro
• Tipico er blandt de største europæiske spiludbydere
• Blandt Tipicos ambassadører er Peter Schmeichel og Oliver Kahn
• Tipico garanterer altid højeste odds på en sejr til landsholdet
• Alle tilskuere til Danmark-Serbien får en voucher på en værdi á 50 kr., som kan benyttes hos Tipico